Év végi zárás, 2015.

Négy óra maradt 2015-ből, így hát arra gondoltam, ismét csinálnék egyfajta összegzést az évemről, ahogyan tavaly is tettem . Hogy telt, mik...

Négy óra maradt 2015-ből, így hát arra gondoltam, ismét csinálnék egyfajta összegzést az évemről, ahogyan tavaly is tettem. Hogy telt, mik voltak az elvárásaim, azokból mik teljesültek, mik az elvárásaim a jövő évvel kapcsolatban, plusz idén hozzácsapok még egy részt, mégpedig: "2015-ben először".

Az idei évvel kapcsolatban az elvárásaim ezek voltak:
  • Megszerezni az érettségit
  • Bejutni egy főiskolára (WJLF)
  • Kijutni nyáron Angliába
  • Folytatni a táncolást egy tánciskolában 
  • Rúdtáncolni tanulni
  • Megszerezni a jogosítványt
  • Megszerezni a német nyelvvizsgát
  • Önkénteskedni
  • Legalább ennyit olvasni
  • Fejleszteni az angol nyelvtudásomat
  • Elkezdeni tanulni a jelnyelvet
  • Legalább ilyen szoros kapcsolatban maradni a barátaimmal és a családommal
  • Nem félni ennyire az esetleges kapcsolatoktól (szerelmi)
  • Insnity
  • Megcsinálni a könyves kihívást
  • Tovább fejleszteni a "fonási technikámat" 
A  16 tételből álló listából 9-et sikerült megtartani. Ha úgy nézzük, az több, mint a fele, szóval büszke lehetek, de azért idén igyekszem többet megvalósítani a tervekből. :)

Amikre büszke vagyok:
  • Megszereztem az érettségit
  • Kijutottam Angliába, ismét.
  • Fejlesztettem az angol nyelvtudásomat
  • Szereztem jópár nemzetközi és itthoni barátot
  • Azonban tartottam a kapcsolatot a régiekkel is.
  • A helyzetemhez képest sikerült tartani az olvasási szokásaimat
  • Nekifogtam tanulni az Amerikai Jelnyelvet
  • Határozottan sokat javítottam a némettudásomon
  • Belefogtam egy új projektbe, amiről nem is gondoltam, hogy sikerülühet (Camp Leaders)
  • Bejutottam a Kodolányi János Főiskolára, de ami ennél sokkal jobb, hogy átjelentkezéssel felvettek a Wesley János Lelkészképző Főiskolába is
  • Magamhoz hűen rengeteget önkénteskedtem
  • Kicsit sikerült megismerkednem az amerikai mellett a magyar jelnyelv világával is
  • A táncot sem hanyagoltam el, bár nem  úgy mentek a dolgok, ahogy terveztem (inkább csak otthon táncolgattam)
  • Kiálltam a menekültek mellett, nem csak szavakkal, de tettekkel is
Amikre nem vagyok büszke:
  •  Egyetlen novellát/történetet sem sikerült megírnom
  • Az utóbbi fél évben nem látogattam haza Jászberénybe
  • Pár barátot igencsak elhanyagoltam
  • Nem növeltem a könyvtáramat (vagyis csak nagyon-nagyon kevés könyvvel)
  • Abbahagytam az éneklést -kórusban-
2015-ben először...:
  • szereztem Magyarországon au pair munkát
  • láttam mentőhelikoptert le,- és felszállni
  • jeleltem sikettel
  • regisztráltam nyelvtanulós oldalra -amit sokan társkeresőnek néznek...-
  • olvastam szakirodalmat
  • szereztem érettségit
  • jártam főiskolára
  • írtam beadandót
  • néztem sorozatot angolul, mindenféle felirat nélkül
  • jártam Karácsonyi Vásáron
  • ittam bólét
  • szereztem oldalamra 1025 látogatót
  • töltöttem szakmai gyakorlatot
  • dolgoztam menekültekkel
  • beszéltem arabokkal (pár szót arabul, angolul és németül)
  • tanultam arabul
  •  vittem arab gyerekeket játszótérre
  • kaptam ajándékot arab anyukától karácsonyra
Amit 2016-tól várok:
  • Kijutni az Amerikai Egyesült  Államokba
  • Dolgozni speciális igényű felnőttekkel
  • Bejárni Amerika egy részét
  • Jelnyelvtanfolyamon részt venni NYC-ben
  • Sikeresen elvégezni az első évemet a főiskolán
  • Rendesen megünnepelni a 20. születésnapomat
  • Megírni az első komolyabb hangvételű "regényemet"
  • Megszerezni a jogosítványt
  • Megszerezni a német nyelvvizsgát
  • Lefogyni és megtartani a bűvös 70-en a súlyom
  • Táncolni!!
  • Részt venni az Énekel az országon
  • Továbbra is dolgozni az arabokkal
  • Legalább 20cm-rrel -fenékig- növeszteni a hajam
  • Megtanulni legalább az alapokat a sminkelésről
  • Ellátogatni Jászberénybe
  • Ott lenni a szüleimnek, testvéreimnek és barátaimnak minden helyzetben, amikor szükségük van rám, és akkor is, amikor nincs <3

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images