Tizenötödik nap (2015. 07. 29. Szerda)

Ezzel végül nem játszottunk, de tervbe van véve Most beszéltük meg a szülőkkel, hogy lefoglaljuk a jegyemet hazafelé 31-ére (augusztus)...

Ezzel végül nem játszottunk,
de tervbe van véve
Most beszéltük meg a szülőkkel, hogy lefoglaljuk a jegyemet hazafelé 31-ére (augusztus), ami egyrészt nem gond, mert legalább nem kell vele foglalkoznom többet. De közben meg jelzi, hogy hogy telik az idő, még úgy is, hogy hátravan 5 hét. 
Ami a felvételit illeti, bár megvannak a ponthatárok, ami alapján tudok kalkulálni, azaz nagy eséllyel bejutottam a Kodolányi János Főiskola szociális munka szakára, de nem jött még se email, se posta. Míg Lettinek pl. már írtam email-t, hogy felvették, tehát neki tuti. Igyekszem nem izgatni magam, mert a héten, illetve jövőhét hétfőig kell kiküldeniük, és akkor tutira kiderül, plusz sulifüggő is lehet, hogy ki mikor küldi, de azért egy picit aggaszt a dolog.
A mai nap jó volt! Reggel csak a szokásos. Felébredtem, pontban 8-kor kimentem, aztán fél 9-kor az apuka is elment, így csináltam reggelit Dillan-nek (általában nutellás kenyeret eszik, de azt mondta, hogy azt már unja. Megkérdeztem, hogy akkor mit ennél, mire mondta, hogy csinálnék-e neki pirítóst? Természetesen igen volt a válaszom, és mikor megkérdeztem, hogy mit kenjek rá, a legnagyobb természetességgel válaszolta, hogy "Nutellát". Egy pillanatra azért néztem rá, hogy ugye csak viccelsz velem? De nem, nem viccelt.), majd, miközben eszegette felvetettem, hogy mivel szép az idő -tényleg az volt. Egy hét után sütött a nap!! El sem hittem, de komolyan -, kimehetnénk a parkba biciklizni, hiszen már olyan rég nem voltunk. Ő mondta, hogy jó, persze. Lementem és csináltam magamnak hagymás rántottát, mert elfogyott a müzlim, de hála a mai reggelinek, a tojás is elfogyott. Holnap majd gyümit rágcsálok, vagy nem tudom :D Miután én is megettem, mondtam Dillan-nek, hogy ha menni akarunk, akkor fel kéne öltözni, és láttam rajta, hgoy válaszolni akar, de elvonta a figyelmét a játék. Erre megkérdeztem, hogy mennyi időre van még szüksége? Mire mondta, hogy 20 perc. Amiből egy óra lett. Aztán végül megembereltem magam, elé álltam, és mondtam, hogy indulás! De nem akart. Mert nem tudjuk, mikor jön Jack, és nem akarja, hogy meglássa, ahogy tanul biciklizni. Így végül nem mentünk -de holnap már nincs menekvés! Így játszottunk a Wii-vel, amin természetesen keservesen elvert, bár egyre jobb vagyok. Most már a harmadik helyen végeztem! A négyből... De akkor is, 33 matricát megszereztem a 48-ból! Az nem rossz :3 Idő közben, 11-kor megjött Jack, aki átvette a helyemet, így Dillan őt is lealázhatta. Élvezték :D
Fél 12-kor megjött a magántanár, akivel beszélgettünk egy kicsit, meg mondtuk, hogy milyen szép idő van a korábbiakhoz képest, és hogy nem is értem, miért furcsa a rossz idő, hiszen ez Anglia. Aranyos nő, azt kell, hogy mondjam. Így kettesben maradtunk Jack-kel, akivel csak az utolsó negyed órában kezdtünk el játszani. Lehoztam a Monopoly Empire-t az emeletről, de mire felállítottunk mindent, Dillan is végzett, így csatlakozott hozzánk. Keservesen megvert -ebben is-, de én lettem a második, ami bár nem akkora dicsőség tekintve, hogy vetélytársam egy 10 éves kisfiú volt, de azért mégis örültem neki. Aztán nagyon jól elvoltak a Wii-vel, egészen fél 3-ig, amikor mondtam, hogy akkor indulás van. Kellett vagy 10 perc, hogy elinduljunk, de végül célba értünk. Beálltam a sorba a moziban, míg a srácok a plakátokat nézegették. Egy nagyon édes srác volt a kiszolgáló, akivel elvoltunk egy ideig, ugyanis -rólam lévén szó- nem volt egyszerű a rendelésem. Először megvettem Jack jegyét, amiért egy tízessel fizettem, így visszakaptam egy teljesen újnak tűnő ötöst. Ez után megvettem a mi jegyünket Dillan-nel, ami egy gyerek és egy felnőtt jegy volt (most jöttem rá, hogy van diákjegy is, ami nekem jó, de már mindegy xd) , majd miután azt kifizettem közöltem, hogy ezen kívül pedig szeretnék még egy kis popcorn-t is, ami Jacknek ment. Megmondta az árat, mire odaadtam neki ugyanazt az ötöst, amit ő adott nekem pár perccel korábban, mire megnézegette, feltartotta a levegőbe, mintha csak azt nézné, hamisítvány-e, és azt mondta: "Ismerős. Szerinted láttam már valahol?" Tök aranyos volt :D Miután lerendeztük a jegyeket, egy másik pasi szólt, hogy csúszás van, és az Agymanók nem 3-kor kezdődik, hanem kb. fél óra késéssel. Így letáboroztunk a terem előtt, és vártunk. Az idő egész gyorsan elment, mert a srácok megtalálták a telefonomon a Running Circle játékot, amivel baromi jól elvoltak. A film egyébként 4-kor kezdődött, de nem baj. Viszont felülről a harmadik sorban ültünk, legbelül, és az egész sorunk tele volt. A srácoknak pedig természetesen a legizgibb résznél kellett mosdóba menni, így másodpercenként bocsánatot kérve furakodtunk ki mindenki előtt, hogy nem több, mint egy perccel később visszafurakodjunk. A film amúgy jó volt, nekem nagyon tetszett, de a srácok szerintem kicsit csalódottak voltak. Azt hiszem, valami fajta akciófilmre várhattak, de hát, ez nem az volt. 
Nem sokkal az után, hogy hazaértünk, jöttek Jack-ért. A húga és az apja. Az apja egyre kevésbé szimpatikus egyébként, de a húga egy tünemény. Baromi aranyos és nyílt, nagyon kedves. Beszélgettünk is, meg megdicsértem a haját, mire tök büszkén mosolygott és megköszönte. Tényleg nagyon édes, olyan 8 éves körül lehet (persze. Miért is kérdeztem volna meg?!)
Azóta pedig egyedül vagyok itthon, mert elmentek Dillan úszóedzésére. Kezdem úgy érezni, hogy kimaradok a dolgokból, vagy rossz néven veszik, hogy "csak 5-ig vagyok Dillan-nel", utána "elzárkózom" (gépezem, meg be-benézek hozzájuk a nappaliba, ha olyan film vagy sori megy, csatlakozom), bármennyire is mondogatja az anyuka, hogy dehogy, hiszen onnantól szabad vagyok. De azt hiszem, valamelyik nap majd velük megyek. Csak hát olyan unalmas! Egy órán át ülni a lelátón és nem csinálni semmit... De ha meg könyvet viszek, akár itthon is maradhatnék... Na mindegy, ezt még kitalálom :D

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images