Tizenharmadik nap (2015. 07. 27. Hétfő)

Ez volt eddig talán a legjobb nap :D Mondjuk, mindig ezt mondom, szóval lehet, hogy a holnapi még jobb lesz, de na :D  Szóval reggel na...

Ez volt eddig talán a legjobb nap :D Mondjuk, mindig ezt mondom, szóval lehet, hogy a holnapi még jobb lesz, de na :D 
Szóval reggel nagyon ügyeltem arra, hogy 8 előtt 2 perccel már legyek kint a nappaliban, mert múltkor "panasz" érkezett, hogy nem mentem ki 8-kor. Mondjuk még mindig nem értem, minek kellek oda, mikor Dillan csak TV-zik reggel, az apa meg ugyanabban a szobában laptopozik, de sebaj. Szóval kimentem, és nem csináltam semmit kb. 9-ig, csak ültem a TV előtt a fotelban Dillan-nel. Még reggelit sem adtam neki, mert apuka most azt is megcsinálta. Aztán 9-kor elment Druvi, mi meg még TV-ztünk, illetve ő tabletezett én TV-ztem, meg csocsóztunk. Elvertem egy párszor -el se hiszem :D-, de ő is engem, néha nagyon csúnyán. Fair enough :D 10-kor felküldtem tanulni, addig én sorozatot néztem és reggeliztem, 11-kor pedig megjött a takarító csaj, így beengedtem. Dillan 11 után pár perccel lejött, hogy kész az első felével és most pihenne, ha lehet, én meg mondtam, hogy persze, hogy lehet, de be kell fejeznie, mielőtt hazajön Terri. Mondanom sem kell, hogy semmi nem lett a dologból. Fél 12-kor megjött Tom. Beszélgettem egy kicsit az anyukájával, aki szintén nagyon szimpatikus nő, borzasztó barátságos volt. Megbeszéltük, hogy 5 óra felé jön Tom-ért, mert akkorra Terri is itthon lesz, és legalább beszélgetnek egy kicsit. Miután elment, Tom és Dillan jó másfél órán át játszottak a telefonon és a tableten, énekeltek és zongoráztak, aztán ők ketten csocsóztak, én pedig a közvetítő szerepét töltöttem be, plusz olvastam. Aztán, mivel egy nagyon csöppet kitisztult az ég -itt-ott volt pár kék foszlány a rengeteg felhő között-, megkérdeztem őket, miért nem megyünk ki. Ekkor volt kb. fél 3, és mikor lementünk, bementek a garázsba, és kutakodni kezdtek a nasik között. Persze rájuk szóltam, hogy ebéd előtt nem ehetnek, mire elkezdtek hisztizni és hatalmas harcok kezdődtek, de végül persze én nyertem. Megegyeztünk, hogy megcsinálom az ebédet, amit ha megesznek, ehetnek nasit. Nagyon jól elvoltak, míg vártak a melegszendvicsre, amolyan rendes 10 évesek módjára ökörködtek meg vihogtak mindenen -mint Patival szoktuk, ha összezárnak minket-, ami nagyon tetszett. Mert amúgy egész nap tényleg alig játszottak a tablettel meg telefonnal. Szóval megették az ebédet -ami Dillan részéről kb. egy fél órát vett igénybe, mert persze mindent csinált, csak enni nem evett, míg Tom kb. 10 perc alatt benyomta. Egyébként sokszor majdnem elvesztettem a türelmemet, és egyszer rá is szóltam, hogy ha nem fog hozzá rendesen és eszi meg az ebédet, nem adom oda neki a tabletet egész nap. Ez persze hatott. Bocsánatot kért és leült normálisan enni. Ez tartott kb. 2 percig...-, aztán nasiztak -én nem!! :DD-, majd végül beengedtük Elfie-t, akivel jól eljátszottunk annak ellenére, hogy Tom tartott tőle. Utána kiraktam a cicát, mert nem lehet lent egyedül, aztán feljöttünk, ami szintén külön harc volt, mert "verekedtek", és mindent felborítottak, ezért mondtam nekik, hogy menjenek fel. De nem mentek, mire a vállamra kaptam Dillan-t és úgy jöttünk fel. Persze Tom is nagyon nevetett, merthogy nem ő csüngött a vállamon tehetetlenül. 
Idefent pedig hozzáfogtunk bújócskázni, ami szintén eltartott vagy másfél órán át. Nagyon jókat nevettünk. Majd bejöttünk a szobámba, mert mondtam a srácoknak, hogy akarok emlékbe egy képet, de végül 98 kép készült... :D Baromi jól elvoltunk vele, a srácok nagyon élvezték az effekteket. Utána pedig megismertettem őket Logan Paul vine világával, amin sírva röhögtek. Fél 5-kor jött Tomért az anyukája, de még beszélgettünk pár percig. Kérdezte, hogy honnan jöttem, meddig maradok, jól érzem-e magam, és hogy tanulok-e, vagy mit fogok csinálni év közben. Erre elmondtam, hogy szociális munkát fogok tanulni főiskolán, és ha minden jól megy, akkor egyszer majd árvaházban dolgozhatok. Erre Tom kishúga, aki olyan 6 év körüli lehetett megkérdezte, hogy mi az az árvaház, mire az anyjuk elmagyarázta neki, ő pedig hatalmas szemekkel nézett rám, amolyan "Komolyan?" kérdéssel a szemében. Nagyon édes volt! Miután elmentek, még megmutattam Dillan-nek a "Hogyan esznek az állatok" videókat, amin szó szerint sírt, aztán csocsóztunk -egyszer nyertem a hatból xd-, majd megjött az anyukája. Néztünk pár rész Victorious-t (V, mint Viktória), most pedig vacsizik a kölök. :D

Mint kiderült, a holnapi nap gyerekjáték lesz, és most nem a szokásos értelemben, hanem tényleg. Ugyanis holnap csak fél 3-tól dolgozom, mert Dillan-nek krikettmeccse lesz valahol az Isten háta mögött. Úgyhogy holnap kelek 11-kor, megfürdök és hajat mosok, ebédelek, olvasok :D Aztán, mikor megérkeznek a kölkök -Jack is átjön-, csinálok nekik epres nesquick "kakaót",  meg kapnak fánkot és kekszet -ez a hivatalos utasítás! :D-, aztán majd játszunk valamit, de ha ők ketten összekerülnek, akkor nincs az a pénz, amiért elszakadnának a tabletektől. Plusz hulla fáradtak lesznek, szóval nagy valószínűséggel filmet nézünk majd, vagy ilyesmi :D

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images