London, day 1 and 2 :D

Hű :D Hát, tegnap épségben megérkeztem, a repülés nagyon izgalmas volt, iszonyatosan tetszett! A felhők fölött jártunk! Alig hittem el ...

Hű :D
Hát, tegnap épségben megérkeztem, a repülés nagyon izgalmas volt, iszonyatosan tetszett! A felhők fölött jártunk! Alig hittem el :3
Aztán leszálltunk, megkerestük egymást az apukával, és hazaautókáztunk. Mondjuk, az más kérdés, hogy mikor beszálltam a kocsiba, automatikusan jobboldalt szálltam volna be, csak szólt Rob, hogy náluk a baloldalt van az anyósülés :$ Az utat végigbeszéltük, volt szó mindenről: az én családomról, az övéről, a környékről, a múltjainkról, hogy miket fogunk csinálni, meg csak olyanokról is, hogy idő, meg ilyesmi. És megdicsérte az angolomat :3
Aztán hazaértünk, itthon pedig eleinte csak álltam, miután bemutatkoztam, mert fogalmam sem volt, mit csináljak. A gyerekeket nem mertem egyből "letámadni", meg semmi, Kata elfoglalt volt, ahogy a szülők is. Végül Kata megmutatta a házat, a szobámat, meg minden. Akkor a ház, mint kb. a Terplán, a benti épület, a kert is kb. akkora, de talán még nagyobb. De gyönyörű. Elképesztően szép *-* És a környék is, a házak, minden. Aztán lementünk, és akkor Jude-dal kezdtem el játszani, mert azzal szórakozott, hogy sok-sok összekötözött cipőfűzőt lelógatott a másodikról a lépcső mellett, és meg kellett mondanom, hogy szerintem eléri-e majd lentről. Aztán, ahogy a kicsik látták, hogy Jude-dal egyre jobban kijövök, már ők is beszálltak a játékba. Kb. este 7-ig fogócskáztunk, meg elvoltunk, aztán lefektették őket Katáék. Utána Kata elment futni, addig én feljöttem, kicsit kipakoltam, meg feljöttem a netre, írtam mindenkinek (konkrétan megtámadott a laptop xd). De közben rájöttem, hogy nem hoztam átalakítót, úgyhogy majd le fogok merülni... Csodás volt :D Aztán hazaért Kata, és kimentünk sétálni, mert elég jó idő volt, meg minden. Egész sokáig meg messzire sétáltunk, én folyamatosan bámészkodtam, alig hittem el, hogy itt vagyok. Fotóztam piros buszt, láttam olyat is, amelyiknek az oldalán Tyrion volt! :D Aztán visszafelé bementünk egy boltba, vettem egy doboz csokis sütit, Kata meg müzliszeletet, aztán hazajöttünk. Itthon meg csinált nekem teát, mentolosat, nagyon finom volt! *-*
Eztán elvonultunk a saját szobánkba. Úgy voltam vele, hogy el kéne menni fürdeni, de olyan álmos voltam, hogy végül nem mentem, majd ma este :D
Még neteztem, itteni idő szerint úgy fél 11-ig, Pati életet öntött belém, mert kicsit elszontyolodtam, aztán megnéztem egy Nevelésből elégséges részt, és lefeküdtem. (Mellesleg nagoyn kényelmes az ágy :D)
Ma reggel meg keltem 7-kor, felöltöztem, rendbe tettem magam, aztán lementem. Odalent megetettük a gyerekeket, ami amúgy érdekes volt, mert azt mondták, hogy lehet, hogy nem fogadják el tőlem az ikrek eleinte a kaját, de csináltam a tipikus szájmozgatásomat és bebandzsítottam, meg úgy tettem, mintha ennék, és így valamiért megkedveltek :D De legalábbis elfogadták a kaját, amit csináltam az apa utasításai alapján: mogyoróvajas pirítós (a mogyoróvaj nem összekeverendő a nutellával. A nutella finom, ez meg nem az :D) és tojás, meg volt müzli is egy kicsi. Aztán utána játszottunk velük, rendet raktunk meg minden, rájuk adtuk a cipőket, végül Jude elment az anyukájával, Sam-mel oviba, mi meg maradtunk a két kicsivel. Fél 10-kor aztán elindultunk a templomba, ahol van heti egyszer ilyen gyerekfoglalkozás, vagy nem tudom. Sok-sok gyerek meg bébiszitter összejön, és akkor játszanak. Meg fél 12-kor jött Eddie, aki gitározott meg énekelt nekik és velük ilyen gyerekdalokat! Nagyon-nagyon érdekes volt *-*
Meg odafelé útközben beszereztünk nekem ilyen átalakítót, meg majd veszünk nekem ilyen közlekedési kártyát, SIM kártyát, meg hétvégén ruhákat, meg tusfürdőt, sampont, ilyeneket.
Aztán itthon meg megetettük őket, lefektettük őket, majd mi is ettünk, ezután pedig elvonultunk a szobáinkba egy kis szünetre. Most pedig pihenünk és várjuk, hogy hazaérjen Jude és majd megyünk a parkba.
De toltam a babakocsit, ami nagyon nehéz lejtőn felfelé, úgyhogy ilyen kigyúrt állat leszek, mire hazaérek :D

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images