Hírek

Sziasztok!! Hű, de rég írtam! El sem hiszem. Mindegy, most itt vagyok, és beszámolók Nektek mindenről. ▲ A Still The One blogoma...

Sziasztok!!

Hű, de rég írtam! El sem hiszem. Mindegy, most itt vagyok, és beszámolók Nektek mindenről.

A Still The One blogomat már 16,489-en látták, 35 rendszeres olvasója van + két lány, aki olvassa, de nem tudott feliratkozni, 15 díjjal büszkélkedhet és ez a negyedik design, ami fent van. Továbbá nemrég részt vettem egy versenyen, ahol 3. helyezett lett a blog a mostani kinézettel, amelyet Eliza barátnőmnek köszönhetek! Ja, és a történet eddig begépelt 23 fejezete összesen 66 oldal a WORD-ben, és 25542 szó. Erre a munkámra vagyok a legbüszkébb.

A Beneath Your Beautiful blogomat pedig 4362-en látták, 19 rendszeres olvasója van, és úgyszintén 2 lány, akik nem tudtak feliratkozni, valamint 5 díjat kaptam erre a blogomra. A történet eddig begépelt 14 fejezete (plusz a prológus) összesen 35 oldal a WORD-ben, és 11915 szó. 

A suliból még hátravan két hét. Tegnap leöntöttek sörrel a bolondballagók (de rendesen), örültünk is neki. Egyéb érdekesség nincs az iskolával kapcsolatban, azt hiszem :D

Könyvek. Mivel ide még nem írtam le, így elbüszkélkedek vele, hogy csak 2012 szeptemberétől kezdve mostanáig (2013. 06. 22.) 46 könyvet olvastam el, és most olvasom a 47.-et. És most letöltöttem 12-t, amit szintén el KELL olvasnom, de most tanulnom kell, így nem lesz rá időm :( Pedig annyira érdekesek!!!

Ha könyvek, akkor Moly.hu. Megint belehúztam a plecsni gyűjtögetésbe, úgyhogy most kaptam meg a 43. kitüntetésemet, kettőre még nem válaszoltak, és még 22 van lementve könyvjelzőbe, hogy tuti ne vesszen el, és meg tudjam csinálni a hétvégén.

Ha Moly.hu, akkor Zsolti. Három hónapja írtam neki először, és azóta 253 üzenetet váltottunk! És ez nagy szó! :D Egyre jobb barátom, bármit megírhatok neki.

És ha már a netes barátoknál/barátnőknél tartunk, akkor a) Brigi. A blogger-vilában Bri-ként ismerhető, és ő is egy nagyon jó barátnőm. Nagyon aranyos, figyelmes, vicces, és jófej. Vele e-mail-ben beszélünk, és arra a kérdésre, hogy miért nem Facebook-on beszélünk, az a válaszom, hogy mert az e-mail személyesebb, és amúgy is, mindig megörülök,mikor látom, hogy jött egy levelem, ami nem spam. ^^

b) Dóri. A blogger-világban Colorful Fantasy néven ismerhetitek, mert van egy könyves blogja. Vele Facebook-on beszélek, de szintén nagyon jó barátnőm, elképesztő, mennyit beszélünk, és, hogy mennyi mindenben egyezik az ízlésünk. Nagyon szeretem :D Most mennek majd Horvátországba három hétre, úgyhogy nem fogunk beszélni, de utána megint.

c) Siso. Na, ő sehogy nem ismerhető a blogger-világban, mert nem blogol. Vagyis de, fan oldalakkal foglalkozik, többek között a One Direction g-portal-t, és a The Collective g-portal-t is ő vezeti. Vele az utóbbi hetekben alig beszéltem, és hiányzik is rendesen :( Csak valahogy ha gépeztem este, akkor ezerrel írtam a történeteket, ha meg nem írtam, akkor egyáltalán nem gépeztem, aludtam. De majd most visszatérek hozzá is :D

Na, és akkor az egyik legfontosabb hír. Kami barátnőm kijön hozzám hétfőn majd' egy hónapra (27 napra). Több okból is. először is, hogy meg tudjak neki mindent mutatni, ami lényeges ebben a városban és környékén. Másodszor pedig, hogy segítsen a tanulásban, ugyanis ahhoz, hogy hazamenjek, augusztusban különbözeti vizsgát kell tennem az összes tárgyból, amit a 11.ny tavaly, vagyis idén tanult. 

A másik legfontosabb hír pedig az aláhúzott. Hogy hazamegyek. Jövőre otthon folytatom a tanulást korábbi osztályommal, visszatérek táncra, gitárra, és az énekkarokba is. (Persze a UWC-s két éves ösztöndíjat attól még megpályázom, de ez apró részletkérdés.) És ez már tuti, ugyanis más lehetőség nincs. Ide nem térek vissza. Dolgozni később lehetséges, de tanulni, na az kizárt dolog. 

Ennyi lennék most, míg Kami itt lesz, tuti, hogy írni fogok helyzetjelentést. :D

Puszi: 

Bo×××

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images