One Direction koncert!!!

Sziasztok! Csak pár sor gyorsan, mert nagyon izgatott vagyok! Kevesebb, mint 24 óra van hátra addig a koncertig, amire már 2 éve vártam. ...

Sziasztok!
Csak pár sor gyorsan, mert nagyon izgatott vagyok! Kevesebb, mint 24 óra van hátra addig a koncertig, amire már 2 éve vártam. ELJÖTT!!! holnap, pontban 3 órakor elindulunk München-be, hogy megnézhessük és meghallgassuk a One Direction-t élőben Barbival és Patival!! *-*
El sem hiszem, még mindig nem fogtam fel.
Szombaton írok élménybeszámolót (mert holnap itt alszik Barbi, hogy az ő szüleit ne verjük fel éjfélkor, mikor hazaérünk), ide is, meg az 1D magyar gportal-jára is, plusz még mesélek ezt-azt. Ígérem.
De most lépek, az osztályomnak jó sulinapot holnapra! Szorítok az osztály minden csapatának! :D

     Koncert: 5/5***** - Vááááá *-* be vagyok zsongva!
     Niki: 5/5 - Holnap van a szülinapja!
     STO: 5/5** - Ma megkaptam a 10. díjamat! *-* :D
     Fél 12: 5/3 - Aludni kéne.
     Paradicsom: 5/5 - megyek, és bekapok egyet :D ^^
     Névnapom: 5/5*** - Tegnap. Nagyon-nagyon jó volt, és mindenki nagyon aranyos volt! <3

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images