Lovebird

Halihó! Itt is vagyok, bár kicsit betegebben, mint szoktam. De már múlóban van, csak még csöppet kapar a torkom. Holnap már mehetek is sul...

Halihó! Itt is vagyok, bár kicsit betegebben, mint szoktam. De már múlóban van, csak még csöppet kapar a torkom. Holnap már mehetek is suliba. Juhhéééé! :D #se
Ma megnéztem a Kedves John-t, hiszen rajta volt a listámon. Sok helyen olvastam róla, hogy siratós, és hogy szomorú.... Lehet, hogy megacéloztam magam, vagy nem tudom, de szerintem egyáltalán nem volt szomorú. Oké, mikor meghal benne a fiú apja, azon kicsit elszontyolodtam, de amúgy semmi siratni való nem volt rajta. Viszont lehet, visszaszokom a  levélírásra. Annyira jó.
A terítéken a következő film a Benjamin Button különleges élete. Aztán a Ház a tónál majd a Gilbert Grape. :D

Könyvek terén pedig tegnap este fejeztem be Cassandra Clare-től a Csontváros-t. A véleményem pedig: WOW. :D Bár nekem Az Angyal tőle jobban tetszett, de ez is fantasztikus és már bele is kezdtem a második részbe, a Hamuváros-ba. :D

Csak ennyit akartam, most megyek és rendet rakok, mert iszonyat kupi van a szobámban, aztán naplózok, olvasok, begépelek egy-két új fejezetet, meg fonok. :D Mármint hajat, természetesen. A sajátom, mert másé nincs xD

* Leona Lewis - Lovebird 

Ezt hallgatom mostanában éjt nappallá téve. A refrénje annyira fülbemászó :D

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images