A nővérem húga

Sziasztok! Kivételesen egy filmről fogok áradozni, ha megengeditek. Mondjuk, ha nem, akkor is.. :3 A nővérem huga című filmet Pati aj...

Sziasztok! Kivételesen egy filmről fogok áradozni, ha megengeditek. Mondjuk, ha nem, akkor is.. :3

A nővérem huga című filmet Pati ajánlotta, de már régebben, és azóta mindig kérdezte, hogy megnéztem-e, én meg sosem szántam rá magam. A mai napig. Egész nap rosszul voltam, semmihez nem volt erőm, így, mikor eldöntöttem, hogy már pedig én most filmet fogok nézni, a 3 letöltött film között ez az első helyet foglalta el. Letöltöttem, és 8-ra le is jött. 
Megnéztem, és előnyömre legyen mondva, hogy nem sírtam rajta. Erősödök... :)
Gyönyörű film, a kedvenceim között van a Listen to your Heart mellett. 
Lányok, majd megnézzük, rendben? De csak együtt, látni akarom Kamy és Kitti fejét, ahogy bőgtök. :3 <3
Nem írok spoiler-t, mert akkor már nem biztos, hogy meg akarjátok lesni majd. Csak annyit mondok, hogy fantasztikus, szívszorító, best.

TOP10 film(+1):

  1. Listen to your heart, 
  2. A nővérem húga
  3. LOL
  4. RRRrrr
  5. Magyar Vándor
  6. Sherlock Holmes 1-2
  7. Utolsó Dal
  8. Kedves John
  9. Keith
  10. Jéghercegnő
   10+1Benjamin Button különleges élete

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images