Jó...ömm... délelőttöt!! XD

Hy    Reggel van. Vagyis inkább délelőtt. Mindjárt belehalok az unalomba azért írok. Felkeltem már 7-kor. Nem bírtam tovább aludni... Nem ...

Hy

   Reggel van. Vagyis inkább délelőtt. Mindjárt belehalok az unalomba azért írok. Felkeltem már 7-kor. Nem bírtam tovább aludni... Nem tudom mi van velem... mindegy. Szóval, felkeltem. Aztán meg reggeli,és levágódtam a géphez. Semmit nem csináltam. Csak megnéztem az e-mail-jeimet, zenét hallgatok, fész-ezek, meg msn-en beszélgetek Animmal. Mi tartjuk a 100. angol órát, és készülünk rá. :) Már nem tanultam semmit.Majd átnézem a matekot, mert hétfőn doga. De tuti könnyű lesz, szóval csak gyorsan átfutom... XD Meg talán, mondom TALÁN megcsinálom a töri " beadandót". Power point-os!! XD Tiszta gagyi... x) De nem baj. :D Ennyi. Meg majd takarítok, unatkozok, olvasok, elfoglalom magam valahogy. Lehet, hogy segítek mamámnak végső elkeseredésemben. XD Meg 4-6-ig tánc. HALLELUJA!! XD Addig sem unatkozom! :P Na, de megyek. Ja, és remélem tetszik az új dizi. Már untam a régit. Ha meg nem... hát... akkor szarok rá!! ;) 
Alohaa^^

Üzenetek:
  • Evim: Köszönöm, hogy próbálkoztál tegnap. Nagyon jól esett. :)
  • Debi: Jók nagyon a képek, köszi, ja és neked is köszönöm, hogy panaszkodhattam. :)
  • Bori: A képek még mindig nem jöttek meg!! :OO :'( Pedig nekem KELLENEK!! :)
  • Liz: Ha tudod, hozd már nekem a lila kis füzetem hétfőre!! :) Köszönöm. :D
  • Ani: Akkor most haladunk! :D
  • Gabi, Kamy, Niki: Remélem jól éreztétek magatokat!! Meséljetek sokat!! Had örüljek én is!! :DD
  • Molly: Nagyon örülök nektek még 1x. :D

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images