Az idézetek

" Va lahány szor i gazán m agunkr a talál unk, gy ermek ek vagy unk..^^" "Mondd, mit teszel, ha nem lesz holnap, hogy elmon...

"Valahányszor igazán magunkra találunk, gyermekek vagyunk..^^"

"Mondd, mit teszel, ha nem lesz holnap, hogy elmondd, amit el kell mondanod?
Mondd, mit teszel, ha nem lesz holnap, hogy megtedd, amit meg kellett volna tenned?
Mondd, mondd, mit teszel, ha hibázol, újra és újra, és nem lesz rá lehetőséged, hogy jóvá tedd?
Mondd el, mire vársz, hogy lépj, hogy boldog légy? Miért élsz tovább úgy, ahogy soha nem akartál?
Mondd, mit ér az élet, ha a boldogság messze jár?..
Mit érnek az évek, ha nem hiányzik, aki vár?
Mondd el, mit kellett volna tenned, és mondanod, ha lett volna még egy holnapod??.."

 "A mi barátságunk egy kincs.
Örökre fogom szeretni.
Mindig vele voltam mindenben és ő is velem.
Eggyütt vívtuk életünk fájdalmas és boldog pillanatait is.
Mindig egymás mellett voltunk,
Voltak viták de 5percél tovább sose bírtuk egymás nélkül,
Ha lehetett állandóan egymás nyakán lógtunk.
Ő volt és ő is marad nekem mindig a mindenem.
Megmutatta nekem hogyan kell élni.
Megmutatta hogy ne féljek mert itt van velem.
Mindig ő mentette meg az életem.
Ha nem lenne én se írnák most ide.
Ő egy kincs.
Aki elveszti vagy megbántja vagy valami olyat tesz nincs szíve nem érzi hogy ez a lány mennyit ér... rengeteget... ilyen ember nem nagyon létezik a földön..
Barátságát nagyon nehéz megszeretni a bizalmát hogy közel legyél hozzá.
Nekem sikerült párszor azthittem elvesztem itt a vég.
De rájöttem harcolnom kell nem hagyhatom el menni olyan könnyen...
Mindig velem volt...
És velem is lesz Örökre.
Most lehet egy kicsit messze leszünk egymástól mert a középiskola szétválaszt minket ugyanis 80km-re megyek Szolnoktól. :'(
De minden másnap hívni fogom.
Hétvégémet megpróbálom vele tölteni.
Nélküle nincs életem."

 "Gondolj rám, ha már nem leszek veled,
Gondolj arra mennyire, szerettelek.
Gondolj a sok szép időre mit együtt töltöttünk,
S az utolsó napra, mikor kimondtad: végeztünk.
Gondolj arra a fájdalomra, amit akkor átéltem,
Nem is sejtetted, mit jelentettél nekem.
A legjobb barátomat, az egész életemet,
A boldogságom, a végzetemet.
Te voltál az, kire életemet bíztam volna,
Te voltál, kiért a pokolba is mentem volna.
S íme e könnycsepp miattad, folyik arcomon,
Tudd, hogy hiányzol nagyon.
Gondolj erre, ha már máshol leszek,
S más teszi szebbé életemet.
Emlékezni fogok rád, mint egy régi barátra,
Kiért életemet áldoztam volna.
S idővel gondolsz rám, mikor már nem leszek veled,
S arra mennyire szerettelek.
Gondolsz a sok szép időre mit együtt töltöttünk,
S arra a napra mikor kimondtad, végeztünk.
Egy rózsát helyezel kezeddel síromra,
Szemedből egy könnycsepp folyik arcodra.
Sírva kéred, bocsássak meg neked,
S én a túlvilágról válaszolok: érted mindent megteszek."
(Ezt az veszi magára, aki akarja)

"Hogy ki az igaz barát?
Az, kinek megérted
Minden kimondott és
elhallgatott szavát.
Kinek a szeme
számodra nyitott könyv,
És ha ezeket a szemeket
Elönti a könny
Akkor te adod a válladat,
Hogy kisírja magát, s közben
Halkan megkérdezed :"Mi bánt?"
Ki elmondja neked minden baját
És te meghallgatod és segítesz
Megoldani a gondját.
Kit sose akarsz túlszárnyalni.
Legyőzni, kit sose tudnál igazán mellőzni.
Akit tisztelsz, s érdekel, hogy mi van vele
S a bajban mindig kiállsz mellette.
Nem érdekel, hogy kis hibát követett-e el, vagy nagyot,
A bajban akkor is barátok maradtok.
És milyen érzés ha neked van egy igaz barátod?
Felemelő dolog nem gondolod?
Ha van egy ember ki megérti minden bánatod,
S neki elmondhatod minden gondolatod.
Kivel érzed, hogy nélküle nem vagy egész,
Ha ő nincs a fél éned elvész.
Ki minden esetben kitart melletted,
S a vállára hajthatod a fejed, ha a sors sírásra késztetett.
Kivel megbeszélheted minden dolgodat
Kiről tudod, hogy a hátad mögött rólad sose mondana rosszat.
Kinek látványa mindig örömet okoz,
S ő csillapítja a fájdalmadat, ha a sors kegyetlenül felpofoz.
Ki biztat, s reményt önt beléd,
S aki minden bajban megállja a helyét,
ki sosem szól le, s megbecsül,
S kiálltok egymás mellett rendületlenül.
Az igaz barátság hatalmas érték,
Hogy mekkora arra nincs is mérték.
Az igaz barátot szeresd, becsüld meg,
S éreztesd vele, hogy milyen fontos,
Mert ha nem vigyázol rá, a sors
Ilyen értéket hamar elkoboz.
Ezt jól jegyezd meg,
Mert sok dolgot elveszíthetsz az életben,
De az igaz barát mindig ott lesz,
És nem hagy elveszni a végtelenben.
Lehet hogy csak egy ember wagy ezen a wilágon de walakinek te jelented magát a wilágot(L)
Ö egy kincs:)(L)"

"Az igaz barát
Az igaz barát bajban is barát.
Az igaz barát soha nem bánt.
Az igaz barát az, kiben vakon bízhatsz,
S vállán nyugodtan sírhatsz.
Olyannak szeret, amilyen vagy,
Változtatni nem akar rajtad.
Kivel együtt vagytok jóban-rosszban,
S együtt megbírkóztok minden gonddal..."



Ennyi egyenlőre. Remélem tetszenek. :) Sziasztok.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images