Reggelt!! XD

Good morning!!! :D     Jó reggelt mindenkinek!! :P Unatkozom na!! Harapjátok le a fejemet!! XD Most röhögök a csajszótáron. XD Majd mindjár...

Good morning!!! :D

    Jó reggelt mindenkinek!! :P Unatkozom na!! Harapjátok le a fejemet!! XD Most röhögök a csajszótáron. XD Majd mindjárt bemásolom, meg most DoD-től hallgatom az Engedj el!-t. Az is annyira jó! :D Amúgy ennek a bejegyzésnek abszolút nincs semmi értelme, de nem baj. XD  Na, akkor bemásolom a Csaj szótárat, aztán lépek én is :P
Csöveee^^

Csaj szótár:

Igen = Nem

Nem = Igen

Talán = Nem

Sajnálom = Sajnálni fogod

Szükségünk lenne egy = Szeretnék egy

Ahogy gondolod = Teljesen egyértelmű, hogy mit kellene csinálni. Nem ezt.

Csináld, ahogy akarod! = Ezt még nagyon megbánod!

Persze ... folytasd csak nyugodtan = Szeretném, ha abbahagynád

Nem vagyok ideges = Hogy a francba ne lennék ideges, te idióta!

Olyan ... férfias vagy ma = Büdös vagy és borotválkoznod kéne

Olyan figyelmes vagy ma = Állandóan csak a szex jár a fejedben?

Olyan kényelmetlen ez a konyha! = Szeretnék egy új lakást

Vennünk kéne új függönyöket. = meg új szőnyeget, bútorokat és tapétát

Szerintem ott jobb lenne = ODA rakjad!

Valami zajt hallottam = Észrevettem, hogy mindjárt elalszol

Ugye, nagyon szeretsz? = Csináltam ma valamit, aminek nagyon nem fogsz örülni

Egy perc és mehetünk = Vedd le a cipőd és keress valami szórakoztató filmet a tévében

Nem híztam egy kicsit? = Mondd, hogy gyönyörű vagyok

Meg kell tanulnod normálisan kommunikálni = Érts egyet velem

Nem kiabálok! = Persze hogy kiabálok, amikor ilyen fontos dologról van szó

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images