Na... ez a...

Csöviii!! :D   Na, ez a nap is eltelt. Úgy kezdődött, hogy  felkeltem, és megcsináltam a tennivalóimat. Aztán meg leültem a géphez, miközbe...

Csöviii!! :D

  Na, ez a nap is eltelt. Úgy kezdődött, hogy  felkeltem, és megcsináltam a tennivalóimat. Aztán meg leültem a géphez, miközben anyum megcsinálta a hajamat!! :D Jó lett szerintem. Aztán meg elindultam Kamyval találkoztam, és kipanaszkodta magát. Szerencsére. Jobb, mintha magában tartotta volna, és örülök, hogy elmondja nekem, hogy mi bántja. :) Aztán meg beértünk a suliba, és megvártam Vivit, meg hát a szokásos, hogy felkísértem. Aztán meg ének óra... Na, az teljesen kikészített. De csak azért is pörögtem, meg nem lett rossz kedvem. Aztán matek... Na, ott megkaptuk a dogát, nekem 5, lett... :D Már kezdem unni... XD Amúgy meg ma nem szívatott annyira a tanár... Mondjuk nekem jók a jegyeim, szóval engem amúgy se szívat...  Aztán meg angol összkészség. Na, azon Olika megint hozta a formáját... XD Nagyon jókat röhögtünk!! :D Meg Oli ott hajigálta a sapkáját. Először sikeresen beletalált a kukába, aztán meg eldobta még egyszer, csak akkor meg a fogasra esett pont, ami a falon volt!! :D Azt látni kellett volna komolyan!!! Aki erről lemaradt, hát az sajnálhatja!! XD Aztán meg magyar kommunikáció. Azon míg ofő a március 15-ei műsor szöveget próbálgatta pár emberrel, addig mi a sörről szóló szöveg értést csináltuk... XD Ez utáni szünetben beszélgettünk a csajokkal, azt Kati néni lebaszott... én meg jót röhögtem rajta... Azt mondta, hogy ha nem voltam hajlandó bemenni szombaton, akkor most, ahelyett, hogy hazamennék, mért nem megyek be énekkarra? Meg, hogy ha nem fogom tudni a saját szólamomat, akkor nem visz Celjébe. Hát, konkrétan leszarom!!! XD Ha nem visz, akkor nem visz. Ő veszít!! De, ha nem visz, akkor nem leszek énekkaros, se ezután, se jövőre, se soha többet! De akkor meg neki állna följebb... -.- Mindegy, nem pazarlom erre a sorokat. XD A lényeg, hogy röhögtem rajta egy kicsit... XD Tudom, bunkóság, de akkor is vicces volt!! Meg úgy legszívesebben megmondtam volna neki, hogy "Kedves Kati néni, ne haragudjon már, de nem az énekkar körül forog a világ!! Nekem van, ami fontosabb, például az antológia! És ha ez nem tetszik, akkor küldjön el, nem zavar, lesz + 2-3 órám pluszban szabadon! Ja, és ma azért nem fogok bemenni a szabad időmben énekkarra, mert az anyámmal töltöm azt az 1 órát, amit még vele tölthetek, mielőtt visszamegy Németbe 2 hétre!!! Úgyhogy bocsánat!!" És itt felemelt fejjel távoztam volna... XD  Ennyi. De nem vagyok olyan... pedig megérdemelte volna. Szóval ez után hazamentem, és anyuval még beszélgettünk, meg gépeztem is :P . Aztán meg muszáj voltam elmenni szín játszóra, mert megígértem a csajoknak, meg tánc is volt. Szóval elmentem, de előtte elköszöntem anyámtól. :) Ő sírt, én nem. Nem szeretek sírni. Az nem old meg semmit... Szóval minek?? Na jó, néha tény, hogy én is szoktam, de azt sem szeretem. Szóval, elmentem színjátszóra. Azon csak elpróbáltuk 1x, meg a többiek táncoltak, én meg nem táncoltam, csak ültem, mert " fájt a lábam". XD Mindegy. Szóval jó volt az is. Aztán meg mentem táncra. Ott ültem 10 percet, aztán meg észrevettem, hogy ki van téve egy papír, hogy nem lesz próbánk. Pedig olyan jót táncoltunk volna!! Pörögtünk volna rendesen!! :DD Mindegy. Szóval hazajöttem, aztán meg leültem a géphez, idézeteztem, meg tanultam( elvileg XD ) aztán ideengedtem öcsémet, és most itt ülök. :D Hallgatom a Children of Distance összes számát, persze nem egyszerre XD, és leírom 1-2 dalszövegét az idézetes füzetembe. :D Ennyi. Még írok 1-2-3 üzenetet, aztán meg idézetet. Egyet. Na, mentem.
Ja, és: Csángó: 2011.08.10-14.!!
Csöveeee^^

Üzenetek:
  • Kamy: Holnapra tudod hozni nekem az Eclipse-t? Légy szíves!! :D Köszi, meg a filmet is!! :D Köszi!! :D
  • Dani: Megkaptad az üzenetet? Remélem :D
  • Bence: ÚÚÚÚÚÚúúúúúúúúúúúúúúúgy örülök, hogy  jó a kedved újra!! :D
  • Evi: Na, mikor lesz az előadás?? Tanárnő megdicsért!! :D
  • Debi: Majd mesélsz, mert nem tudom, mi volt az, amit Sipinek meséltél!!
  • Ani: Mi volt az orvosnál??? :OO
  • Gabi: Mostanság nem vagy mösönön!! :( Legyél!!
  • Vivi: Jó lesz!! Szorítok én is!! :D Meg ott lesz Viki is!! :P Ja, és:  4 hónapja!! Köszönöm!!! :DDD



Idézet(ek):

" A legjobb dolgok a legváratlanabb pillanatokban történnek. Ez kétségtelen. A baj csak az, hogy a legrosszabbak is... :( "
 "Ha könnycsepp lennél, soha nem sírnék, nehogy elveszítselek!! :)"
 " Van pár pillanat, amiért megéri élni, látszólag semmiség, az ember mégis érzi, jó pár pillanat, van belőle bőven, kettesben kézen fogva, mezítláb a fűben, mikor megszűnik minden."

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images