Év végi összegzés - 2018

Borzasztó régen nem írtam...  Az a helyzet, hogy nem is vagyok benne biztos, miért hagytam abba. Annyi minden történt ebben az évben - ahog...

Borzasztó régen nem írtam...  Az a helyzet, hogy nem is vagyok benne biztos, miért hagytam abba. Annyi minden történt ebben az évben - ahogy tavaly is-, valahogy eszembe sem jutott, hogy megint blogot írjak, akár személyes blogot, akár novellákat...

Szóval a minap elolvastam a korábbi két év összegzését, és baromira sajnáltam, amiért tavaly kihagytam. Úgyhogy úgy gondoltam, idén ismét belevágok, mert egyrészt, évek múlva jó lesz visszaolvasni, másrészt pedig nagyon jó érzés kicsit időt szánni rá, hogy tényleg, részletesen visszagondoljak az elmúlt egy évre, hogy miket értem el, mikre vagyok büszke, esetleg, hogy mikben buktam el, hiszen azokból is tanulni lehet. Tehát lássuk is:

Amikre büszke vagyok:
  •  Életemben először szereztem bejelentett munkát
  •  Volt elég bátorságom felmondani
  •  Találtam olyan munkát, amiben szociális munkásként dolgozhatok és ahová örömmel megyek
  •  Túléltem az első olyan nyarat, amikor nem mentem el otthonról, hanem a bejelentett munkámban dolgoztam. Mint egy normális felnőtt...
  •  Elvesztettem valakit, akit fiamként szerettem. És mégis túléltem
  •  Többször is kiálltam magamért 
  •  Sokat gyakoroltam és fejlesztettem a kalligráfia technikámon
  •  Elmélyítettem a hula tánctudásom es rendszeresen gyakoroltam
  •  Egyre többet foglalkoztam a megjelenésemmel. Egészséges mértékben, de a korábbi évekhez képest jóval többet adtam a kinézetemre.

2018-ban először:
  •  szereztem bejelentett munkát
  •  kezdtem a francia nyelvvel ismerkedni
  •  jártam Berlinben
  •  voltam iskolai tanulmányi úton
  •  tudtam több hónapon keresztül állandó összeget félretenni
  •  voltak látogatóim Angliából 
  •  jött ki Letti látogatóba egy hétre
  •  próbálkoztam rendszer bevezetésével az életembe naptár segítségével
  •  jártam Jászberényben 2015 óta

Amikre nem vagyok büszke:
  •  totálisan elhanyagoltam a tanulást
  •  nem figyeltem oda az egészségemre
  •  teljesen elizoláltam magam az emberektől
  •  nem csináltam több programot, amikor lehetőségem volt rá - pl. otthon voltam Budapesten-
  •  Feladtam egy diétás programot, ami segíthetett volna, hogy jobb formában legyek

2019-ben szeretnék:
  •  kitartani. Minden téren
  • megszerezni a jogosítványt
  •  új helyekre eljutni, utazni!
  •  letudni a szociológia szigorlatot
  •  ejtőernyőzni 
  •  önkénteskedni
  •  legalább 70 könyvet elolvasni
  •  tovább fejleszteni a francia nyelvtudásom és az Amerikai Jelnyelv tudásom
  •  elindítani egy online webshopot/karácsonyi vásáron árulni a kézzel készített képeslapjaimat
  •  fejleszteni a szociális képességeimet, átlépni a határaimat -mind ismeretségszerzés, mind randizás terén-, nyitni a világ felé
  •  jobban odafigyelni az egészséges életmódra (célsúly: 80 kg)
  •  jobban odafigyelni a tanulmányaimra, ilyen téren jobban odatenni magam
  •  fejleszteni a német nyelvtudásom, ráállni a nyelvtani részére a nyelvnek, hogy később nyelvvizsgázhassak
  •  financiálisan stabilabb helyzetet teremteni magamnak
Úgy érzem, elég sok elvárásom van 2019 felé, úgy érzem, hatalmas elvárásaim vannak magam irányába. Tudom, milyen ember szeretnék lenni, és itt az ideje lépéseket tenni irányába. Erre pedig az új év mindig tökéletes  alkalmat biztosít. Visszaolvasva a korábbi posztjaimat egyre inkább látom és érzem, ahogy felnövök és fejlődök mind érzelmileg, mind lelkileg és mentálisan.  Úgy látom, az elkövetkezendő egy évben bizony rengeteg kihívás áll előttem és nem szabad elveszítenem szem elől azt, aki lenni szeretnék. Sok sikert Zsófi 👊

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images