Hogy milyen idegesítő lehet gazdagnak lenni... :D

Halihó! A tegnap estém rémes volt. Alig aludtam. Ugyanis tegnap este már épp aludtam volna, az ágyban feküdtem, mikor oldalra fordíto...

Halihó!

A tegnap estém rémes volt. Alig aludtam. Ugyanis tegnap este már épp aludtam volna, az ágyban feküdtem, mikor oldalra fordítom a fejem, és meglátom, hogy egy HATALMAS pók ereszkedik le felém. Nagyon megijedtem, így fogtam a cókmókomat, és kiköltöztem az étkezőasztal melletti fotelbe, ott aludtam. Kb. 6 órát. Reggel viszont frászt kapott Kami, mert nem voltam a helyemen, anyu is, mert nem tudta, miért alszom ott, ahol, és mama is, mert nem tudta, miért játszottam koldusosat egész éjszaka mellette. De mindenkit megnyugtattam, hogy csak egy HATALMAS pók volt.
Aztán reggel indultunk dolgozni, elvileg 8-ra, gyakorlatilag negyed 9-re. Késtünk, ugyanis hétfőn reggel háromnegyed 8-kor egyik kispékség, tabak és bolt sem akarta felváltani az 500 eurósunkat, márpedig mi azzal akartunk fizetni. De megoldotta anyu, úgyhogy végül sikeresen eljutottunk a munkahelyre, ahol -ma korán végeztünk- délig teraszt sikálhattunk -megjegyzem, 64 apartman van-, és hurcolhattuk az asztalokat. Csodás volt ^^

Csak ennyit akartam, nemsokára írok egy hosszabb bejegyzést is arról, hogy haladok a tanulással. :)

Zsó×××

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images