Utolsó elötti. :D

Sziasztok!!! :D Gondoltam, az összegzés elött írok még egy bejegyzést, amiben mesélek. Nem sokat, mert megyek mindenjárt feküdni, de azért m...

Sziasztok!!! :D Gondoltam, az összegzés elött írok még egy bejegyzést, amiben mesélek. Nem sokat, mert megyek mindenjárt feküdni, de azért mégis.
Most az van, hogy holnap megyek haza, Magyarországra. Patival, meg a hugával és nagymamájával. Már nagyon várom!! *-*

  • A Szenteste egyébk´nt jó hangulatban telt, nagyon finom volt a vacsora, és mindenki örült az ajándékoknak is. Én kaptam: Egy filctollkészletet, 3 pólót, 1 trikópólót, 1 pulcsit, aminek a süsüjén van két fül (mármint nem igazi :D), 1 gyertyatartót, gyönyörü népi mintával, 1 manikürszettet, 1 nagy csokit,  aminek snowboard alakja van, és egy e-book-ot. Mindennek nagyon örültem, de annak mégjobban, hogy a többiek is örültek annak, amit én adtam.
  • Ma végre megkerült az én drága Lettym is. Tudtunk beszélni, ami jó, merthogy már tök régóta nem beszéltünk, és hiányzott. De ma bepótolzuk, és szilveszterkor is csak beszélünk, beszélünk, eszünk, beszélünk. Szóval értitek. :D 
  • Nikiröl még mindig nincs hír... :(
  • Egyébként mindenkinek küldtem képeslapot, csak az a baj, hogy nem érkezett meg 24-ére, ahogy vártam, söt, még ma sem!! Úgyhogy holnap, ha minden igaz, egyszerre érkezünk meg a képeslappal. Csak.. csak ö 21.-e óta 5 napot utazott, én meg 8 órát. :3
  • A karácsony pedig nem karácsony a Reszkessetek Betörök és a Grincs nélkül, így azokat néztük ebben a pár napban, valamint ma a Dunán leadták a Kóristákat, ami az egiyk kedvenc filmem, így természetesen végignéztem.
  • Szomorú hírem is van: Niall eltört. Mármint nem az igazi, hanem a gitárom. Cska Niall-nek hívják. Ne kérdezzétek. Szóval eltört, de remélem, meg lehet javítani. Bátyám elintézte. Nem, nem vágta rocksztárosan a földhöz és/vagy a falhoz, csak valahogy nekiment(?), és ennek következtében annak letörött a hangolós része, a feje. :(
  • Egy utolsó, pozitív hírt még írok a végére: tanulok jelelni!! És nagoyn élvezem *-* Pati mutatott egy oldalt, és majd a vonaton az úton is ezzel fogom szórakoztatni magam. :3

Ennyi. Tényleg rövid lett, de hulla vagyok, és holnap 3/4 6-kor kelek, úgyhogy megyek csicsikálni.

MINDENKINEK KELLEMES KARÁCSONYT ÉS BOLDOG ÚJ ÉVET!! 

Puszi: Zsó xxx

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images