Ésakkor! :D

Naésakkor a rendes bejegyzés :D A képeket eggyel lejebb találjátok!! :D Elöször is, ami mindennél fontosabb:  BOLDOG SZÜLINAPOT GAB...

Naésakkor a rendes bejegyzés :D A képeket eggyel lejebb találjátok!! :D
Elöször is, ami mindennél fontosabb: 

BOLDOG SZÜLINAPOT GABI!!!!!!!!!!!!! <3

Aztán... Nem is tudom xdd semmi olyan nem történt velem... Haladtam a sztorival, és óó *-* Képzeljétek, a Still The One-oshoz egy idegen csaj is hozzáírt!!! Olyan, akit nem is ismerek, és csak úgy olvassa a blogom!! :D HATALMAS vigyor volt az arcomon, amikor megláttam :D Szóval bár tudom, hogy ezt nem olvassa: Köszönöm neki!!! :D 
Aztán.... hát, megkaptam az adventi naptáramat :D Ezt fontos volt közölni, mert már hármat megettem belöle ^^ Merthogy harmadika van :D 
Meg jaaaaaj *-* Képzeljétek, anyuék ráleltek még egy magyar lányra!! Réka, elvileg 9.-es, gyakorlatilag 8.-os, és majd a héten találkozunk elvileg!! :D Mert beteg, így eddig nem jött össze :D De fészen aranyos :D
Ha már ezen a szar helyzeten nem lehet változtatni, akkor megpróbálom ebböl a legjobbat kihozni. Néha persze majd rámjön a depi, de akkor Pati itt, a csajok otthon kihúznak belöle, és semmi baj. :)

Aztán egy kis szomorú rész is:
Sokat gondolkodtam, és arra jutottam, hogy ha le akarok érettségizni, ahhoz tanulni kéne. Azt meg anyag nélkül nem lehet. De azt még meg is oldjuk majd, mert kapom, amint hazamegyek. Csak hát... Egyedül tanulni nagyon nehéz!! Mert még tanárral sem megy a többieknek sem!! Nekem meg egyedül hogy menne??!! Viszont ha nem érettségizek le otthon, akkor nem mehetek fösulira, ami egyenlö azzal, hogy nem segíthetek gyerekeken, nem dolgozhatok/alapíthatok( kinek melyik az elképzelhetöbb xd ) árvaházban, márpedig én szeretnék!! Úgyhogy ha már csak a gyerekekért is, de megpróbálok egyedül is boldogulni, aztán majd meglátjuk. Ha mást nem, akkor itt leérettségizek (+4 év) , és otthon csak a felvételitárgyakat teszem le, ami szükséges, és amit nem lehet honosíttatni.  Majd meglátjuk. :)

A végére pedig:
PATIVAL EGYÜTT MEGYÜNK HAZA DEC. 27-ÉN!!!!! :DDD <3

Na, puszi : Zsó xxx

You Might Also Like

2 megjegyzés

Flickr Images