Nőnap... XD

Sziasztok! :D    Na, Kamyval mentem reggel. Ofővel 1. óra. Összeraktuk a táncot. Meg kaptunk az osztály fiúitól virágot. 1 szál tulipánt. É...

Sziasztok! :D

   Na, Kamyval mentem reggel. Ofővel 1. óra. Összeraktuk a táncot. Meg kaptunk az osztály fiúitól virágot. 1 szál tulipánt. Én Tibitől kaptam. :) Szünet. Egy csomó lányt megölelgettem nőnap alkalmából. XD Matek... Ne is emlegessük.  Magyar, de előtte szünet. Ott csak annyi volt, hogy az egész 9. ny osztály női neme( XD ) rohangált WC-re, mert a virágok szárát vizes zsepivel becsavargattuk. XD Meg ki akartam menni Vivihez, de ott volt Rusvai. És tudjátok, nem szeretek tahókkal egy légkörben lenni. Rusvaihoz képest a tesóim angyalok!! XD :D De komolyan. Szóval nem mentem ki. Meg kiderült, hogy Zsófí lebetegedett, szóval nem táncol. Ezért 2 táncos is kiesett. Órán meg a zenéket próbálgattuk. XD :D Angol nyelvtan... bunkóóóóóóóóóóóóó a tanár... -.-" ne is beszéljünk róla. Angol kommunikáción nem feleltünk hála Istennek. Csak csináltuk a feladatokat a munkafüzetbe. 2 infó... Azon meg szövegszerkesztés. Ja, és a mi kedvünkért Montvai leszedte a 2010-es érettségit is. -.- De imádjuk érte... Mindegy. Aztán megvártam Nándit, meg Vivit. Akkor Vivi elment Vikivel, meg Atillával... Mi meg Nándival mentünk a buszmegbe. Aztán Dórim is csatlakozott hozzánk. :) Nagyon jót hülyéskedtünk. Meg Lettyvel is beszéltünk. Lassan a buszmegálló lesz a törzshelye a 9.ny-nek. A fele osztály ott volt!!! XD Kerestem Lilit. Nem jött. Pedig beszélni akartam vele. :( Aztán elment Letty busza. Beszélgettünk Dórival. Megjött Vivi, elment Váczi. Odamentünk Nándival. Vagyis inkább csak én, Nándi meg egy csajhoz. Elment Vivi, és még beszélgettünk Dórival, meg Tinával. Megint. Aztán ők is elmentek, és elindultunk haza. Még szórakoztunk a zúgónál. Nagyon szeretem Nándit is. :) Még előttünk is hülyültünk, aztán bejöttem. Levettem a kabátot, meg a cipőt. Csöngetnek... Linda. Fél órára átjöhetett. :D Beszélgettünk, meg fész. :) Elment, én meg tanultam. Meg apumtól kaptam fekete erdő desszertet. Tiszta finom volt. És azt mondta,( titokban) hogy ha hagyok Bencének, egy kicsit, akkor hoz nekem egy másikat is. ;D Egyből beleegyeztem. :D Azóta meg megtanultam a szituációt. És gépezek. De mennem kell, mert a fiúk még ide akarnak jönni. Lehet, hogy még írok ma, de nem biztos. :)
Boldog napot minden női ismerősömnek, és azoknak is, akik annak érzik magukat.( Valter )

Üzenetek:
  • Molly: Tényleg szép a rózsa. :)
  • Bence: Tényleg azt mondja!! XD
  • Mariann: Dejó volt tegnap látni!! :D
  • Liz: Köszi a füzetemet!! :D
  • Nolya: Majd beszéletünk táncon? Hiányzol ám nagyon nagyon!! :)
  • Tibi: Köszi a virágot. :) Meg a nyuszit is. XD
  • Arii: Ne legyél szomorú!!Eljössz valamikor, amikor tusz, és lelkizünk sokat, meg persze hülyülünk is. Tudod, hogy ha itt vagy, soha nem vagyunk komolyak! Meg majd forgatjuk a sorozatot is!! :)
  • Debi: Majd megírom a törit, csak nem tudom, hogy hogy!! XD Meg nem vagyok vén!! XDD

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images