Halihóó!!!

Sziasztok!     Na, nemrég értem haza táncról. Szóval az volt, hogy táncoltunk, és azt mondták Zsuzsáék, vagyis inkább csak Zsuzsa, hogy mi...

Sziasztok!

   Na, nemrég értem haza táncról. Szóval az volt, hogy táncoltunk, és azt mondták Zsuzsáék, vagyis inkább csak Zsuzsa, hogy mivel Peti sajnos nem jön, és ez által Sára sem táncol, sajnos, ezért mi lenne, ha mi indulnánk györgyfalvival. Én ott elkezdtem sikítozni. :DD Nagyon örültem. Aztán eltáncoltuk a gyimesit nekik, és azt mondták, hogy most elbizonytalanodtak... De nem keseredtem el, mert még nem mondták ki konkrétan azt, hogy a gyimesi lesz. És addig van még remény. Persze, természetes, hogy megcsinálom a gyimesit is 100000%-osan, ha azzal megyünk. De jobb lenne a györgyfalvi. Aztán, jöhettünk haza. Itthon már, mire hazaértem, itt volt Hamar a gépnél. Mondtam neki, hogy csinálok neki kakaót, ha ideenged. És el is ült, csak Valter ideült. És őt is elrángatta, mert kapott kakaót, és megígérte!! :D Szóval  most itt ülök.Beszélgetek Barbival, Mollyval, Debivel,és... és ennyi. XD Jó a kedvem. :)
Aloha!! :D

Üzenetek:
  • Annamari( Panka ): Nehogy higgy neki!! Még csak véletlenül se!! Nincs igaza!!
  • Valter: Csak azért is reménykedem!! XD
  • Liz: Majd akk hozd a füzetem!! :) Köszi
  • Többiek, akik voltak a Székelyes bulin: MESÉLJETEK!!! :DDD
  • Bori: Sajnálom. :( De ugye emiatt nem haragszol meg??
  • Molly: Hatalmas kő esett le a szívemről :DD
  • Bence: Köszi, hogy rám írtál :DD

Idézet:

" Van néhány dolog, amit jobb, ha nem mondunk ki soha... "

"Az egyetlen álmot, ami számít, az az, amit ébren álmodsz."

" I love listening lies, when I know the truh"/ Én szeretem olvasni a hazugságokat, ha tudom az igazat./

"Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win."/ A szörnyek igaziak, és a szellemek is. Bennünk élnek, és néha ők nyernek./

"If we loved again I swear I'd love you right."/ Ha megint szeretni fogjuk egymást, esküszöm, hogy jobban szeretlek téged!/

"People cry, not becouse they're weak. It's becouse they've been strong for too long."/ Az emberek sírnak, és nem azért, mert túl gyengék. Azért, mert túl hosszú ideig voltak erősek./

" The saddest thing in the world, is loving someone who used to love you."/
A legrosszabb dolog a világon, szeretni valakit, aki csak kihasznál téged./

" Never ever forget the things that once made you smile."/Soha, de soha nem felejti el az embereket azokat a dolgokat, amik egyszer megmosolyogtatták./

Ennyi. Remélem tetszenek az idézetek. Sokat én írtam, és fordítottam angolra. Nehezebb volt fordítani, mint megírni!! XD Na, hali. :D

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images