Good ...morning... XD

Jó....reggelt mindenkinek.          Már ha a negyed hatot reggelnek lehet mondani. Szóval, tegnap este már csak annyi volt, hogy még beszél...

Jó....reggelt mindenkinek. 

        Már ha a negyed hatot reggelnek lehet mondani. Szóval, tegnap este már csak annyi volt, hogy még beszélgettem Debimmel, mondhatjuk úgy, hogy kipanaszkodtam magam... Meg Vivimmel is beszéltem, meg... nem tudom. JAAAAAAAAAA!! DE!! Gabimmal is! :P Aztán meg nagyim itt hisztizett, hogy " Hány óra van?? Már rég ágyban kéne lenned!!" Erre én mondtam, hogy " Még csak fél 11 van!! És, nem még nem kéne!!! Persze! Ágyban!!!! XD" Erre felkapta a vizet, és azt mondta, hogy ha nem csukom le most azonnal azt a ( Az ő szavaival élek) kibaszott számítógépet, holnap arra jövök haza, hogy nem lesz számítógép. Én meg mondtam, hogy úgy is lesz. XD Aztán beviharzott... XD Én meg lecsuktam, mert nem akartam tovább feszíteni a húrt :D Most meg már 5:48 van. Boriék 6-ra itt vannak értem, és megyünk Mohácsra. :D Ennyi, mennem kell, de holnap majd mesélek. :P
Alohaaaa^^



Üzenetek:
  • Debi: Nagyon köszönöm a tegnapit! Ha nem mondhatom el valakinek, akkor... nem tudom mi lett volna. Beleőrülök. Köszönöm!! :)
  • Énekkarosok: Bocsi, hogy én vagyok a hibás azért, hogy Kati nénje megint ki fog akadni,és még sem én hallgatom, hanem ti. Sajnálom.
  • Bori: Már várom!! :DD
  • Gabi: Elloptam azt az idézetedet! Nem baj? És még egyszer jó szórakozást, és táncoltasd meg Nikimet is!! Ne hagyd ülni! Ja, és talán bemegyek. De nem biztos. Attól függ, hogy hogy érek haza. :)




Idézet:

"Nincs annál nagyobb csalódás,amikor észreveszed hogy nem számítasz senkinek."

"Barát az, akire figyelsz, mert fontos számodra a sorsa. És figyel rád, mert fontos számára a te sorsod. Barát az, aki megért - s akit mélységesen megértesz. Nem tudtok egymásnak hazudni. Túl közel van. Mintha magaddal beszélnél."

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images