After that day...

Sziasztok.    Na, most szar a kedvem, de tisztára pörgök. Reggel a szokásos. Kamyval suliba. Ének... azon semmi. Utána odahívott magukhoz ...

Sziasztok.

   Na, most szar a kedvem, de tisztára pörgök. Reggel a szokásos. Kamyval suliba. Ének... azon semmi. Utána odahívott magukhoz Kati néni, és mondta, h ha nem énekeljük el a saját szólamunkat, akkor kihúz. Alig bírtam megállni, hogy a képébe ne röhögjek. XD Ki nem sz*rja le, hogy kihúz-e, vagy sem?? XD Na, mindegy. Aztán dumáltunk Vivivel, én ettem szendvicst( figyeled, Debi)a WC-ben, miközben Molly megnézte( megjegyzem, nem egyszer) magát a tükörben. XD Aztán matekon írtunk, Tegnap még csak elő sem vettem a füzetet. De max 1-2 hibám lesz. Nagyon könnyű volt!! Aztán meg... ömmm... ja, igen, angol összkészség. Tanárnő hozott nekem 3 dalszöveget!! :D Ahogy megígérte. :) Meg hát a szokásos röhögés. :D Aztán meg magyar ofővel. Az is jó volt. Nagyon bírom ofőnket. örülök, hogy őt kaptuk. Amúgy csak próbáltunk, vagyis annyira nem. Inkább összegeztük a dolgokat, meg, hogy hogy is állunk. Aztán meg még dumáltam Vivivel, meg egy pár gyerekkel, vagyis inkább ők dumáltak, én meg hallgattam. :D De hasonlít. Nem?? XD Utána meg eljöttünk hozzánk. Niki, Letty, Gabi, meg én. Táncoltunk, sminkeltünk, meg net, de csak egy kicsit. :D Aztán meg nem tudtuk, hogy hova kell menni színjátszóra. De végül is kiderült, hogy az ifi házban lesz. XD Szóval oda mentünk. De út közben egy kicsit nagyon sokkolódtam. Kamy, majd mesélek. :D Aztán ott meg, mármint az ifi házban próbáltunk, és szerintem tök jó lesz!! :D Meg míg más jelenet volt, addig rengeteg képet csináltunk!! :D Majd felteszem őket ide is. :P Aztán 3/4 négykor rohantam át a Vizuba. És csodálkoztam, hogy mikor odaértem, akkor még nem táncoltak!! :D De amúgy táncon csak csináltuk a koreót. De abban is kifáradtam. XD Meg utána( akkor már majd éhen haltam), volt szólós próba is. A nyírségi nagyon tetszik. :D Az nagyon  jó lesz. Meg a gyimesi is, amennyire tőlem telik, megcsinálom. :D Most minek tegyek keresztbe Valternak? Nem!! Akkor már segítek neki... :) Aztán most végeztünk fél 8-kor. Nagyon ki vagyok fáradva, de nagyon jó volt! És gyimesiben sokat tanultam, és megtanultam seggelni is!! :D Vagyis csak fogjuk rá. XD Amúgy az egy táncmotívum a gyimesiben. :D Még, mielőtt valaki félre értené!! XD És miközben kint volt 1 pár Zsuzsáékkal, addig mi bent táncoltunk a sarokszobában. És nem csak táncoltunk, de a végére már fájt nevetni!! :DDD Nagyon nagyon jó volt!! :DDD Meg majd talán, na jó, biztos, hogy hozzá fogok tanulni, csak még teszek fel képeket ide. :D Meg fészre is. :P Na, sziasztok!! :D
Alohaa!! :D

Üzenetek: 
  • Taczman tanárnő: Köszönöm szépen a dalszövegeket!! :D
  • Julcsi: Köszi, hogy segítesz a gyimesiben!! Majd... XD
  • Szilvi: Köszi, hogy wsegítesz a nyírségiben. :D
  • Valter: Amennyire tőlem telik, nyugodj meg, megcsinálom. Meg hát, ha Jucusom kikupál..... XD
  • Bence: Te meg ne lájkolgassál!! XD
  • Ani: Akkor hogy lesz?
  • Dóri: Sajnálom, hogy nem jutottatok be... :( De az is nagy szó, hogy idáig eljutottatok. :D
  • Molly: Reggel beszélünk? Ha meg nem, akkor meg majd gyere a 108-hoz 2. óra előtt. :D
  • Kamy: Telljesen lesokkolt!! :D Amit láttak szemeim... :OOO

Idézet:

"Lehet, hogy csak egy ember vagy ezen a világon, de valakinek te jelented magát a világot."

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images