ÁÁÁÁÁÁÁ!! :D

Sziasztok!! :D   Most semmi nem ronthatja el a kedvem!!      Szóval, ma reggel keltem fél 6-kor. Én hülye. XDD Na, mind egy.  Aztán felölt...

Sziasztok!! :D

  Most semmi nem ronthatja el a kedvem!!
     Szóval, ma reggel keltem fél 6-kor. Én hülye. XDD Na, mind egy.  Aztán felöltözök, 3x eltáncoltam a táncot, meg a  szövegemet is elmondtam egy jó párszor. Szóval még gép. Aztán jött Niki, és kocsival mentünk( nem mi vezettünk XD ) a szabadtéri színpadhoz. Nekünk kellett menni 7-re, de már a fele suli ott volt akkor. XD Mind egy. Aztán meg elkezdtük. Nem volt sok rontás, csak egy kicsi. XD Az én hangom is annyira remegett!! De aztán meg átmentem Vivikéhez, szegénykém meg ott sírt, mert elrontotta!! És ott vigasztaltuk. :( Úgy sajnáltam. Igen, aztán meg Kati néni egyedül végig énekelte a szózatot. XD A tánc után. XD A tánc mindenkinek nagyon tetszett. :D Senki nem állt be hozzá, csak Szabó Attila tanár úr. XD Nagy volt. A meghajlás egyszerűen katasztrofális volt. XD  Mindegy. Aztán meg mentünk a buszhoz. Taczman tanárnő, meg Notheiszné tanárnő azt mondta, hogy én mondtam a legszebben. :D Szóval utána mentünk ki a busszal a sz.k.-ba. Ott megtartottuk az angol kommunikációt Anival meg Olival. Jó volt, osztottuk a plusszokat!! :D  Aztán angol összkészség is nagyon jó volt megint. :D Vagyis témazáró de az nagyon könnyű volt!! :P Aztán meg 5. órában, lyukas volt, néztük a filmet, amit matekon elkezdtünk. Annyira szép!!  Aztán tesi helyett tanár úr megdícsért minket, meg kaptunk papírt a szakmacsoportokról. Aztán meg mehettünk haza. Mi csak hazaszaladtunk Nikivel, aztán mentünk énekkarra. Ott énekelgettünk, és aztán elkísértük a buszmegbe Vivit, meg Váczit. XD Úgy volt, hogy mi mentünk Nándival hátul, Vivi meg Váczi elöl. Beszélgettek. Aztán meg hagytuk őket dumálni, és megálltunk a 4-esnél. Beszélgettem unokatesómmal, meg bnőjével, Nándi meg Szandival. Aztán elment a buszuk, mi meg odamentünk Viviékhez. Beszélgettünk, és elment Vivi busza is. Mi Nándival mentünk haza, Váczi is, csak ő a másik irányba. Hülyültünk, meg beszélgettünk. Nagyon szeretek vele beszélgetni. Tényleg elmondhatok neki mindent. :) Utána meg kajáltam, és kimentem görkorizni Lindával, meg Wandával. Aztán bejöttem, és leültem a gépheez. XD Ennyi, de mennem kell. 
Sziasztok!! :DD

Üzenetek:
  • Nándi: Olyan jó veled beszélgetni, meg persze hülyülni. Meg Szepivel is. Bocsi, Nándival. XD
  • Roxi: Köszönöm a képet, a  hullámzást meg még behajtom!! XD
  • 9.ny: Ügyesek voltunk!! :DD
  • Molly: Legyen több az önbizalmad!! MOST!! XD

Idézet:

"Learn from yesterday. Live for today. Hope for for tomorrow."

You Might Also Like

0 megjegyzés

Flickr Images